View Full Version : suomenkielinen osasto
VauhtiParoni
11-13-2001, 12:42 PM
Niin, kysehän oli siitä, että toivottavasti tällä tavoin saamme myös ne ihmiset tänne avautumaan, jotka eivät ole niin hyviä englannissa. Kun tuo aiempi foorumi sellaiseksi muodostui. Tällä on siis eräänlainen zykologinen vaikutus ehkä? Kaivetaan ujoimmatkin pakanat komeroistaan esiin... :)
Pakana
11-13-2001, 12:46 PM
Niin, ja eräs hyvä puolihan tässä on ehdottomasti se että me suomalaiset voimme riehua molemmilla puolilla! :p Eli lätinää tännekin!!
Big J Q
11-13-2001, 12:58 PM
Onko siellä jollakin ihan oikeasti ollut vaikeuksia kirjoitella englanniksi?
Ei ainakaan minulla, mutta kertokaapa nyt, miten sanotaan englanniksi "asettua ehdolle eduskuntavaaleissa". Ärsyttää kun ihan varmasti tiedän tämän, mutten saa mieleen mokomaa :(
Pakana
11-13-2001, 03:10 PM
Tuskin varsinaisia vaikeuksia, mutta osalle saattaa olla miellyttävämpää käydä keskustelua ilmaisurikkaalla äidinkielellämme. Katsotaan nyt miten homma alkaa vetää.
Apply for MP... ehkei. :)
mmtutti
11-13-2001, 06:43 PM
"asettua ehdolle eduskuntavaaleissa"? minä kääntäisin sen "run for the parliamentary office"...
Peikkoperkele666
11-14-2001, 04:35 AM
miine taas luulisin että se on "run for the parlamentary election" mutta varmuudesta ei ole harmainta hajua :p
Mathias I
11-16-2001, 02:31 PM
minä kallistuisin tuohon peikkoperkeleen versioon. Jos se nyt ketään kiinnostaa.
mmtutti
11-16-2001, 02:53 PM
itse asiassa kumpikin muoto on ihan yhtä oikein. riippuu varmaan vähän siitäkin, käyttääkö amerikanenglantia vai brittienglantia.
WanKKa
11-16-2001, 08:21 PM
On tää ihan jees siinä mielessä, että mä en ainakaan ole mikään hirveän hyvä englannissa, saan kyllä asiani sanottua, mutta suomeksi paljon kattavammin...No eipä sillä paljoa väliä.
Onko se vaan mun koneesta kiinni vai onko tää serveri kaatuneena joka toinen päivä?
Vois kyllä alkaa jo vähän viinaxia maisteleen...:smokin:
Kun vielä on tuota Thor's Hammer Vodkaakin.
Eiku 'pakanajuhlat' vaan pystyyn ;)
mmtutti
11-19-2001, 05:49 PM
meikälläkin on (todennäköisesti samaisen) serverin kanssa puhevälit monasti poikki... tätä sanoi täkäläinen ylläpito, eligäs Satakunnan ammattikorkeakoulu Porissa: "TTKK:lla on jokin Internetistä tuleva 'hyökkäys' TTKK:n verkkoon/koneille. Tuosta seuraa että yhteydet ovat myös meillä nuhaiset. Tämä tieto on Funetilta ja TTKK:lla yritetään korjata tilannetta."
Timo the killer
02-08-2002, 05:52 PM
juu minustakin tuo peikkoperkeleen versio kuulostaa hyvältä. se onko se oikein ei oo mun ongelma, mutta se kuulostaa hyvältä. Juu ittelläni on ainakin enklantin kanssa ongelmia, sen voin tunnustaa, ja siksipä näillä suomalaisilla alueilla viihyn mieluummin :D
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.