PDA

View Full Version : ESIINTYJIÄ MOONSORROW:N MUSIIKKIVIDEOON!! KIIRE!!!

M. Harvilahti
05-21-2003, 06:41 PM
Terve vaan kaikille!

Nythän on niin, että kuvaamme loput musiikkivideosta "Jumalten Kaupunki" la-su 24-25.5 Helsingin keskustan lähialueella. eli ensi viikonloppuna.

Kaikki te jotka omistatte Rautapaidan + miekan ym. tarvittavat releet, tai muuten vain viikinki/keskiaikaiset asusteet ja olette kiinnostuneita esiintymään videossamme, ottakaa rohkeasti yhteyttä minuun osoitteeseen: mitjaharvilahti@hotmail.com

Kaipaamme siis esiintyjiä massiiviseen taistelukohtaukseen ja Videossa pääsee mm. mättämään ristiretkeläisiä oikein olan takaa!! sekä tietysti ihan telkkariin..

Kaikki informaatio koskien kuvauksia tulee myös tänne laudalle,
mutta olisi suotavaa jos kiinnostuneet jättäisivät yhteystietonsa sähköpostiini. kysymyksiä saa esittää myös tässä topicissa.

Pahoittelen että tämä tulee näin myöhään, mutta toivottavasti edes joitain kiinnostuneita löytyy. Levittäkää sanaa myös kavereillenne, jos heiltä löytyy autenttisia varusteita.
Myös naisnäyttelijöitä tarvitaan.

PeikkoPerkele66
05-22-2003, 03:42 AM
Lähetin postia! Vastaile ;)

M. Harvilahti
05-22-2003, 05:17 PM
Noniin!

Kuvauspaikka ja aika ovat nyt selvillä!

Kuten ehkä jotkut tietävät, helsingin puotilassa järjestetään Varjaagifestivaalit LA-SU 24-25.5.
Sinne on rakennettu kaikenlaista viikinki/keskiaikaista asumusta, sekä esim. viikinkiajan laiva, joten puitteet videolle ovat kohdallaan.
Paikanpäällä on kaikenlaista tapahtumaa, kuten taistelunäytöksiä ja makkaranpaistoa ym. joten muutakin ohjelmaa löytyy.

Kuvaukset alkavat festivaaliohjelman päätyttyä La 18.00 sekä sunnuntaina 18-19.00
Taistelukohtaus on määrä saada purkkiin jo lauantaina, mikäli väkeä löytyy tarpeeksi.

TAPAAMISPAIKKA ON PUOTILAN KARTANON EDUSTALLA KLO. 18.00!!
Itse olen aluella jo aikaisemmin kiertelemässä, eli jos tulee kysymyksiä niin repikää hihasta jos tunnistatte.

Seuravassa infoa tapahtumasta:

http://www.greywolves.org/kalenteri/2003-05-24-Varjagi-festivaalit.html

Ohjeita paikanpäälle löytämiseksi:

http://www.svenkka.net/kartano/

Videon löyhä juoni käsittelee kaikessa yksinkertaisuudessaan kristinuskon saapumista suomeen ja pakanakulttuurin tuhoutumista.
Aika "manowar" -camp -henkinen pätkä on luvassa.

Koska järjestelyt tapahtuvat aikalailla viime tingassa, mitä tahansa voi käydä, ja aikataulu muuttua, joten seuratkaa topicciin tulevia lisäinfoja.

Kiitoksia vaivannäöstänne, ja toivottavasti saamme paljon näyttelijöitä kasaan. Koska budjetti on hyvin alijäämäinen, joudumme näin turvautumaan vapaaehtoisiin näyttelijöihin, eli rahallista palkkaa emme pysty ikävä kyllä maksamaan.

PeikkoPerkele66
05-23-2003, 02:49 AM
no perkele!!.. aina vaan paranee :D.. pelästyin että jää varjagit väliin mutta tämähän on loistavaa!! :) nähkäämme siellä!

Musta Pulu
05-23-2003, 03:17 AM
Ei löydy rautapaitaa tai miekkaa, :( muuten kyllä tulisin

Tuo Varjagi festivaali vaikuttaa kuitenkin ihan menemisen arvoselta tapahtumalta.

M. Harvilahti
05-25-2003, 04:11 PM
SUURI KIITOS KAIKILLE JOTKA OTTIVAT OSAA KUVAUKSIIN!!

Eritoten Harmaasusien ja muiden esiintyjien panos oli loistava, ottaen huomioon että kaikki jouduttiin improvisoimaan kuvauspaikalla, ja ennakkosuunnittelua ym. ei voitu toteuttaa.

Videosta tulee erittäin Spinal Tap -henkinen, ja tottakai yhtä mahtipontinen kuin itse kappalekin.

KIIITOOOOS!

-Mitja-

PeikkoPerkele66
05-26-2003, 08:48 AM
Eipä mitään.. kysyisin vaan että tulikos minun tunikka teidän mukaan eilen.. semmonen valkonen jossa kaulus aika reippaasti veressä?.. lähettele vaikka puhelimella viestiä jos löytyy :)

Semipeikko
05-26-2003, 01:46 PM
Kiitos minunkin puolestani, vaikka vain sunnuntaina pääsin paikalle. Aina ilo levittää sanaa ja olla avuksi ;)

Hittavainen
05-26-2003, 03:16 PM
"Videon löyhä juoni käsittelee kaikessa yksinkertaisuudessaan kristinuskon saapumista suomeen ja pakanakulttuurin tuhoutumista.
Aika "manowar" -camp -henkinen pätkä on luvassa."

No nih! Tuohan kuullostaa kohtalokkaalta!! :D

Harmi etten omista miekkaa enkä mitään muutakaan. Olin kyllä varjagissa sunnuntaina mutta jouduin lähtemään ennen kuutta. Olen aina halunnut päästä näyttelemään johonkin tuollaiseen pätkään. :(

Baron
05-26-2003, 03:18 PM
No siinä meni sun mahikset, sillä tämä tehdään vain kerran heavy metallin historiassa! :D

Musta Pulu
05-27-2003, 03:31 AM
Originally posted by Baron
No siinä meni sun mahikset, sillä tämä tehdään vain kerran heavy metallin historiassa! :D

Edustaako Moonsorrow heavy metallia? :D

Mutta tehkää seuraavaankin videoonne tälläinen taistelu kohtaus, koitan siihen mennessä hankkia miekan ja rauta paidan

Semipeikko
05-27-2003, 04:05 AM
Musta Pulu,
älä unohda, että niitä on ihan hyvä osata myös käyttää ennen sitä... ;)

Musta Pulu
05-27-2003, 04:14 AM
Originally posted by Semipeikko
Musta Pulu,
älä unohda, että niitä on ihan hyvä osata myös käyttää ennen sitä... ;)

Osaanhan minä. ;) Miksi muka en osaisi? :confused:

Mendhir
05-27-2003, 07:12 AM
Mä taon koulussa taikamiekan ja tuun seuraavaan videoon :p

Musta Pulu
05-27-2003, 07:31 AM
Originally posted by Mendhir
Mä taon koulussa taikamiekan ja tuun seuraavaan videoon :p

Seuraavaan videoon et tarvitse kuin juomasarven ja kunnon sixpackin, seuraava video nimittäin kuvataan biisistä Pakanajuhla, jooko? :rolleyes:

Mendhir
05-27-2003, 07:46 AM
Originally posted by Musta Pulu
Seuraavaan videoon et tarvitse kuin juomasarven ja kunnon sixpackin, seuraava video nimittäin kuvataan biisistä Pakanajuhla, jooko? :rolleyes:

Sitten mä taon juomasarven ;)

Hittavainen
05-29-2003, 04:44 PM
Originally posted by Baron

No ei auta kuin pistää kotivideoprojekti pystyyn. Kaapista boffereita ja muovinen viikinkikypärä päähän... :(

Ja sit kunnon kotistudiopaskaa siihen taustalle, rummut impulse trackerilla ja örinälaulut äänitetään mikkiporttiin kiinnitetyillä (paskoilla)korvakuulokkeilla. :D

Isäpeikko
05-30-2003, 05:30 AM
Originally posted by Musta Pulu
Osaanhan minä. ;) Miksi muka en osaisi? :confused:

Juu, sä osaat käyttää miekkaa:D :D :D JA VITUT!
Tuuppa joskus Jokioisille larppaan meitin kans niin hakkaan sut
100 - 0!!! ja se on varma...

Musta Pulu
05-30-2003, 12:26 PM
Originally posted by Isäpeikko

HAASTE VASTAAN OTETTU!

Sovitaan sitten tässä jokupäivä kunnon larpit. ;)

QURPPA
06-05-2003, 05:34 AM
Originally posted by Isäpeikko
Larppaaminen on Überhomoa.

Musta Pulu
06-05-2003, 08:37 AM
Originally posted by QURPPA
Larppaaminen on Überhomoa.

Eip oo, tietäsippä vaan qi kivaa meil oli... :D