View Full Version : TUSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Kesis
05-20-2003, 01:53 AM
AAAAAAAHHHH!!!
Tuhannen vuotta olemme kulkeneet eksysissä ja KATSO!
Edessämme avautuu tie tuska festareille!!!
AAAAH!!! Heinäkuussa on tuska festarit ja kipi kipi libbubalweluun ostamaan tiketit. Mulla oli kyl aika munkki kun on vapaa liput ihan mihin tahansa festareille tai konserttii ja aion VARMASTI käyttää sen tuskaa...
StoRBa
05-20-2003, 06:02 AM
Jees!!!!
Sinne mennään!!!
Moonsorrow esiintyy ekana kaikista bändeistä :!@#$:
Isäpeikko
05-20-2003, 06:20 AM
Originally posted by StoRBa
Jees!!!!
Sinne mennään!!!
Moonsorrow esiintyy ekana kaikista bändeistä :!@#$:
No ainakin tuska alkaa hyvin...
Musta Pulu
05-20-2003, 06:27 AM
Tuskaan ménnään ja lujaa! Ainakin siksi päiväksi kun Moonsorrow esiintyy, muuten paria poikkeusta lukuun ottamatta Tuskan bändi tarjonta näyttää tänä vuonna varsin kehnolta, :mad:
Saataisin nyt se Immortal sinne niin. :rock:
Oot sää Isäpeikko muuten jo hankkinut lipun Tuskaan?
Isäpeikko
05-20-2003, 06:41 AM
Originally posted by Musta Pulu
Tuskaan ménnään ja lujaa! Ainakin siksi päiväksi kun Moonsorrow esiintyy, muuten paria poikkeusta lukuun ottamatta Tuskan bändi tarjonta näyttää tänä vuonna varsin kehnolta, :mad:
Saataisin nyt se Immortal sinne niin. :rock:
Oot sää Isäpeikko muuten jo hankkinut lipun Tuskaan?
En viel mut huomen tai joskus tilataan Laten kaa liput sinne:rolleyes:
Musta Pulu
05-20-2003, 06:51 AM
Originally posted by Isäpeikko
En viel mut huomen tai joskus tilataan Laten kaa liput sinne:rolleyes:
Saako siellä muuten määrä alennusta jos tilaa useamman lipun kerrallaan?
Väinämöinen
05-20-2003, 07:10 AM
Mä en viitti lähteä..
Yksin pitäis mennä enkä mä tunne ketään Helsingistä, oon ollu sielä vaan satamassa ja menny kaupungin läpi...
ei sinne yksin uskalla lähteä palloilemaan...:)
StoRBa
05-20-2003, 08:05 AM
No ainakin tuska alkaa hyvin...
Tietenkin :rock:
Mutta mieluummin näkisin Moonsorowin illan hämyssä auringon laskiessa ;)
No ainakin esiintyvät isolla lavalla :devil:
Kesis
05-20-2003, 08:52 AM
en varmaa menis ellei muunsorrou esiintyis
Baron
05-20-2003, 12:53 PM
Sehän on meille suuri kunnia aloittaa karkelot!
Originally posted by Väinämöinen
Mä en viitti lähteä..
Yksin pitäis mennä enkä mä tunne ketään Helsingistä, oon ollu sielä vaan satamassa ja menny kaupungin läpi...
ei sinne yksin uskalla lähteä palloilemaan...:)
Höh. Ei Moonsorrow'n keikkaa noin vain skipata! Houkuttele (eli pakota) joku kaveri mukaan. Tai ilmaannu Imperiumin Tuska-lautalaisten miittiin... Ja onhan meitä helsinkiläisiä täälläkin paljon (?), joten etköhän onnistu itsesi jonkun joukon jatkoksi lykkäämään. :headbang:
Lalli
05-20-2003, 03:42 PM
Perse, kun Moonsorrowi ja Finntrolli soittaa eri päivinä, ei millään viitsisi kahtena päivänä pistäytyä:mad::(
Originally posted by Lalli
Perse, kun Moonsorrowi ja Finntrolli soittaa eri päivinä, ei millään viitsisi kahtena päivänä pistäytyä:mad::(
Niin, sunnuntaina Tuskassa ei ole muuta kiinnostavaa kuin Finntroll. :( Täytynee mennä katsomaan peikkoja Belgian Graspopiin kun satun sopivasti olemaan ko. maassa oikeaan aikaan :spin:
Zarok
05-20-2003, 06:28 PM
Originally posted by Baron
Sehän on meille suuri kunnia aloittaa karkelot!
Heh, todellaki :) On vaan hiukka nihkeää lähteä täältä Pohjois-Karjalasta taittamaan matkaa että kerkeää keikalle, joutuu joskus 7-8 aikaan aamusta hyppää autoon.. Nooooh, mikäs tuossa, vetää viinaa automatkan ni on sopivat pohjat ku keikka alkaa :D
Musta Pulu
05-21-2003, 01:33 AM
Tavallaa harmittaa kun Moonsorrow soittaa heti ensimmäisenä, jos minä saisin päättää, niin Moonsorrow soittaisi vasta viimeisenä perjantai illalla, niinku sillain sokeria pohjalle. :)
Mielestäni olisi optimaalista, että Moonsorrow soittaisi illalla Sue-lavalla. Onhan toki suuri kunnia esiintyä päälavalla, mutta jotenkin Moonsorrow'n keikan tunnelmaan sopii paremmin pieni/keskikokoinen lava. No, onhan se toisaalta mielenkiintoista nähdä, miten Moonsorrow toimii isolla stagella.
Mendhir
05-21-2003, 08:07 AM
Pitäkää bändi kasassa 3-4 vuotta ja tuskassa tavataan (vasta) sillon :mad:
Musta Pulu
05-21-2003, 10:33 AM
Mikäs Mendhirillä on kun vasta tuolloin pääsee Tuskaan?
StoRBa
05-21-2003, 01:12 PM
Tavallaa harmittaa kun Moonsorrow soittaa heti ensimmäisenä, jos minä saisin päättää, niin Moonsorrow soittaisi vasta viimeisenä perjantai illalla, niinku sillain sokeria pohjalle. :)
Stähän minäkin olen tässä sanonut!:blabla:
Mendhir
05-21-2003, 01:46 PM
Mikäs Mendhirillä on kun vasta tuolloin pääsee Tuskaan?
Sitä se se ikä teettä... :(
Stormrider
05-21-2003, 02:30 PM
Heittäkää sinne coveri jostain vanhasta suomalaisesta iskelmästä(tietenkin rutkasti raskaampi versio) ja johan alkaa moshaus... :D :D :D
Musta Pulu
05-21-2003, 02:33 PM
Originally posted by Mendhir
Kuis vanha sää sitten oot? Ei iän este luulisi olevan.
Urponpoika
05-21-2003, 03:28 PM
Originally posted by Stormrider
Heittäkää sinne coveri jostain vanhasta suomalaisesta iskelmästä(tietenkin rutkasti raskaampi versio) ja johan alkaa moshaus... :D :D :D
Ei me mikään vitun Ensiferum olla! Huumori jääköön Eläkeläisille.
Musta Pulu tuosta jo jotain postasikin, mutta iän ei ainakaan sinänsä pitäisi olla este, että Tuskassahan ei ole ikärajaa (voisikohan tämän ilmaista vielä hieman sekavammin?). Aina on tietysti vanhempia, jotka eivät tahdo päästää pikkuisia lapsukaisiaan isoon ja pahaan festarimaailmaan, etenkään jos kyseessä on joku niin hirvittävä tapahtuma kuin Tuska. :D
Zarok
05-21-2003, 08:38 PM
Joo siis eiköhän se ikäongelma mendhirinkin tapauksessa ne ilkeät vanhemmat ole.. Mullakin vähän nihkeitä päästämään, mut eipä nuo estääkkään voi.. :)
Stormrider
05-22-2003, 10:27 AM
Originally posted by Urponpoika
Ei me mikään vitun Ensiferum olla!
Sitä tässä jo vähän arvelinkin...
_ville
05-22-2003, 01:02 PM
Ei ol muuten yhtään mukavaa, kun soitatte jo tuohon aikaan, en välttämättä ehdi sillon vielä :'(
Viime Tuskan keikkakin meni sivu suun, kun "Kylän Päässä" aikana sain jonkun kyynerpäästä otsaan ja piti mennä ottamaan lukua sinne teltan ulkopuolelle.
Sattui muuten aika prklsti
Musta Pulu
05-22-2003, 01:31 PM
Originally posted by Irus
Tuskassahan ei ole ikärajaa (
NIin paitsi anniskelu alueelle ei pääse alle 18 vuotiaat :(
Originally posted by Zarok
Joo siis eiköhän se ikäongelma mendhirinkin tapauksessa ne ilkeät vanhemmat ole.. Mullakin vähän nihkeitä päästämään, mut eipä nuo estääkkään voi.. :)
Autuaita me täysi-ikäiset :) Mut kyllä päästettiin varsin suosiollisesti kaikkiin rientoihin sillonkin, kun en ollut vielä saavuttanut 18 talven muka maagista rajapyykkiä. Yleensä en edes kysynyt, voinko mennä jonnekin, vaan ilmoitin, että "Oisin muuten menossa yhteen konserttiin." Ei mua sitten koskaan kielletty, koska oon enimmäkseen niin kiltti, että mun elämän rajoittamisessa ei ole mitään mieltä.
Zarok
05-23-2003, 01:40 AM
Autuaita me täysi-ikäiset :) Mut kyllä päästettiin varsin suosiollisesti kaikkiin rientoihin sillonkin, kun en ollut vielä saavuttanut 18 talven muka maagista rajapyykkiä. Yleensä en edes kysynyt, voinko mennä jonnekin, vaan ilmoitin, että "Oisin muuten menossa yhteen konserttiin." Ei mua sitten koskaan kielletty, koska oon enimmäkseen niin kiltti, että mun elämän rajoittamisessa ei ole mitään mieltä.
Juu, ei munkaan hirveitä sotia ole tarvinnut koskaan käydä että pääsisi jonnekkin.. Nyt vielä helpottuu homma kun saa nuo paperit (lopultakin, ollu 18v kohta puoli vuotta eikä vieläkään papereita :P ) ni pääsee ihan anniskelualueillekkin..
Mendhir
05-23-2003, 07:24 AM
Juu'u...
Kuis vanha sää sitten oot? Ei iän este luulisi olevan.
VAROITUS: Naurua luvassa (?)
ihan liian vähän... 14 :mad: :behead:
Musta Pulu
05-23-2003, 08:52 AM
VAROITUS: Naurua luvassa (?)
ihan liian vähän... 14 :mad: :behead:
No eikä ole, ite olin 14 kun kävin Tuskassa ekan kerran, sekaan vaan, ei suo kukaan täällä iän takia pure. :)
Mendhir
05-23-2003, 08:55 AM
No eikä ole, ite olin 14 kun kävin Tuskassa ekan kerran, sekaan vaan, ei suo kukaan täällä iän takia pure. :)
No se tässä eniten on esteenä kun asun täällä korvessa (Kajaanissa).
Muutenhan minä siellä aina olisin :)
Varsinkin jos asuisi Helsinki - Vantaa - Espoo akselilla.
Ois vaan mielenkiintosta kuulla minkälainen Moonsorrow on livenä. Saisi jostakin edes jonkinlaisen bootlegin tai vastaavan :mad:
Musta Pulu
05-23-2003, 09:00 AM
No se tässä eniten on esteenä kun asun täällä korvessa (Kajaanissa).
Sää et kyllä nyt ole korpea nähnytkään! :lol: (katsos mun Location :) )
Miksi ihmeessä kaikki tahtoo anniskelualueille? Eihän niistä koskaan saa simaa... :rolleyes:
Musta Pulu
05-30-2003, 03:01 PM
Katsoimpa muuten Tuskan sivuilta, että Immortal Souls olis tulos niinku soittaan sinne. :mad: :confused:
SIIS PERKELE! :!@#$:
Ajattella, jokainen tämänkin laudan pakana joutuu maksamaan siitä että pääsee kuuntelemaan Jeesus metallia. TUskan bändi tarjonta näyttää muutenkin tänä vuonna todella surkealta, mutta kyllä Immortal Souls kruunasi koko esiintyjä listan.
SIIS -sencored- !!!!:!@#$:
Miksi ne ei voi mennä jonnekin Gospel festareille muiden lampaiden sekaan soittamaan!? Seuraavaksi ne kai ottaa TUskaan jonkun vitun Extolin ja lisää Jeesus bändejä. :mad:
Mikseivät ne vittu voineet ottaa esim. Black Dawnia tai Thyranea tai vaikka (ois muuten vitun kova idea) IMMORTAAALIA!!! :rock:
VITTU, SAATANA!:!@#$:
Keepon
06-01-2003, 09:40 AM
No voi voi, onpas se nyt perkeleen iso vahinko...
Itsehän en Tuskaan tule, lähinnä matkasyistä ja siitä, ettei ole kavereita.
Ja sama eestiksi:
No kurat kuule, ma sanosi käi perse! :D :D :D
Urponpoika
06-01-2003, 09:45 AM
Black Dawn on yksi vitun homoseksuaalin kääpiön pyörittämä grindipumppu. Hail black metal! *retardihymiö*
Musta Pulu
06-01-2003, 10:03 AM
Black Dawn on yksi vitun homoseksuaalin kääpiön pyörittämä grindipumppu. Hail black metal! *retardihymiö*
Jos Black Dawn ei ole black metallia, niin mitäs se sitten on?
Mutta pitänee uudestaan miettiä, tulenko tänä vuonna Tuskaan ollenkaan, liput ovat perkeleen kalliit ja esiintyjä lista todella ankea, mutta on toi esiintykjä lista ihan kiva silti, vaikka se Bathory olis kyllä ollu tosikova juttu... :D AAAARGH! Miksei se Immortal voi sinne tulla, perkele, oli niin karvas pettymys viime vuonna kun sai kuulla että Immortal ei tullutkaan.
Tätä mieltä olen tuskan esiintyjistä:
Type O Negative (USA) Nostaa vain lippujen hintaa, täysin turha.
Ministry (USA) Never heard
Children Of Bodom Ylimelodista amish paskaa
Stratovarius Ihan kiva
Soulfly (BRA) Ihan jees
Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus Ihan kuunneltavaa
The 69 Eyes Teinigootti paskaa
The Opeth (SWE) never heard
Amorphis Vanhemmat levyt ihan hyviä
EdGuy (GER) never heard
Tarot KOVA! LEGENDA!
The Haunted (SWE) Hyvää kamaa
Arch Enemy (SWE) kuten myös, ihan jees kamaa
Lordi Niin kuin saksalainen asian ilmaisisi SHCEISSEE
Finntroll VITUN KOVA! HUMPPAAA PERKELE! :rock:
Lost Horizon (SWE) never heard
Moonsorrow FESTARIN KOHOKOHTA! SUOMEN PARAS BÄNDI :Unholy:
Behemoth (POL) VITUN KOVAA KAMAA!
Thunderstone kikkeli...
Norther paskaa kikkelii huonolla örkällä
Lullacry ....
Rotten Sound AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGHHHHH :rock:
Barathrum KOVAA KAMAA!
Mannhai ihan jees
Immortal Souls JEESUSPASKAA! :sick:
Horna KOVAA KAMAA!
Mokoma SAAAAAAAAAAATANAN KUKKO! :rock:
Sapattivuosi köyhä bändi
Mauron Maiden never heard
Reverend Bizarre never heard
Divine Decay never heard
Niin ja nyt kun tuli puheeksi, kertokaa toki muutkin mitä meiltä olette Tuskan tämän vuoden esiintyjä listasta.
Zarok
06-01-2003, 02:43 PM
Pululla puolet listassa "never heard", hehe... Onhan tuo lista ihan tarpeeksi kova, joka välissä mitä ohjelmistoa katsoi on vähintään yksi katsomisen arvoinen bändi.. että kokoajan tekemistä kyllä riittää..
Stormrider
06-01-2003, 02:57 PM
Yksi tämän vuoden paskimmista uutisista on se ,etten pääse tuskaan erään :!@#$: matkan takia, paitsi korkeintaan ehkä sunnuntaiksi.
Ja tietenkin jää Moonsorrow väliin :!@#$:
Laihana lohtuna pääsee sentään kait Tarotia ja Finntrollia kuunteleen...
Sen 69 eyesin( :badass: ) olisi kyllä voinut jättää pois ja vaihtaa tilalle jonkin paremmin siedettävän bändiin...
p*rkele
Musta Pulu
06-01-2003, 02:59 PM
Pululla puolet listassa "never heard", hehe...
PItää olla rehellinen itselle ja muille. :D
Vituttaa ihmiset jotka kehuvat/haukkuvat bändejä joiden musiikkia eivät ole koskaan edes kuulleet.
Musta Pulu
06-01-2003, 03:02 PM
Ihmettelen vaan, missä on ne kaikki isot BM aktit tuskasta? Viime vuonna oli sentään Marduk, tänä vuonna ei edes sitä. :mad:
Tai no onhan siellä Behemoth, mutta se ei taida enään nykyään olla bm:ää vaan enemmänkin dm.ää
Urponpoika
06-02-2003, 08:46 AM
Originally posted by Stormrider
Laihana lohtuna pääsee sentään kait Tarotia ja Finntrollia kuunteleen...
Niin, ja nimenomaan yhtäaikaa. Me meinaan soitetaan päällekkäin. :notworthy
Musta Pulu
06-02-2003, 10:51 AM
Itseni kohdalla valinta ei ole tässä tapauksessa vaikea. Mutta ihmetyttää, kuka pässi keksi sen kolmannen lavan, nyt bändit soittavat päällekäin, ja tuollaisia päätöksiä joutuu tekemään enemmänkin, varsinkin jos kaksi omasta mielestä hyvää bändiä soittaa päällekäin on vitutus taattu. PItääkö niitä bändejä hankkia sinne niin vitusti. :mad:
Zarok
06-02-2003, 03:13 PM
Niinpä, jää harmi kyllä tarot näkemättä tuon takia :/
Stormrider
06-03-2003, 06:22 AM
Niin, ja nimenomaan yhtäaikaa. Me meinaan soitetaan päällekkäin. :notworthy No voi perkele, katos vaan...
Kuunnellaan sitten kumpaakin yhtä aikaa :)
Keepon
06-06-2003, 12:03 PM
Miksi ne ei voi mennä jonnekin Gospel festareille muiden lampaiden sekaan soittamaan!? Seuraavaksi ne kai ottaa TUskaan jonkun vitun Extolin ja lisää Jeesus bändejä. :mad:
Ottaisivat mieluummin Riku Rinteen...:D :lol:
Isäpeikko
06-06-2003, 12:39 PM
Children Of Bodom, Fintroll, Moonsorrow ja Norther on ne bändit jonka takia tuskaan ylipäätään lähden.
Hyvä juttu että bläkkibändejä:barf: ei ole niin montaa koska sellaista paskaa ei jaksa kukaan hullu kuunnella...(paitsi toi wannabe-bläkkiMusta pulu) :sick:
Musta Pulu
06-06-2003, 02:12 PM
Hyvä juttu että bläkkibändejä:barf: ei ole niin montaa koska sellaista paskaa ei jaksa kukaan hullu kuunnella
Sanoo mies joka pitää Dark Funeralin paitaa... :D En kyllä ymmärrä, pitäisikö siellä sitten olla sitä saatanan tilutilukikkelikikkelistratovariuskikkelitilutilut ilutilukikkelimiekkamiekkalohikäärmelohikäärmehaps odycobmenööverihaistaswidupersekikkeli heviä niin vitusti. No maku asiahan tuo on, turha siitä on tapella. :saint:
Ja jos mun allekirjoitus jurppii suo, Muutan allekirjoitukseni heti kun mr. "Demo" muuttaa myös omansa. :p
Kyll o iskä peekko joskus huvittava tyyppi... :)
Musta Pulu
06-06-2003, 03:25 PM
Originally posted by Keepon
Ottaisivat mieluummin Riku Rinteen...:D :lol:
Jos suunta on tämä, niin en yhtään ihmettelisi, vaikka näkisimmenikin Riku Rinteen Tuskassa, laulaa siellä jotain vitun Gospellia.
Niin ja Isä Peikko, pistäppäs Imperiumin lankulle pystyyn topicci tyyliin: Black metal on paskaa! Niin et uskokkaan paljonko saat paskaa niskaasi. ;)
Hail The BLACK FUCKING METAL! :headbang:
ganon
06-30-2003, 01:21 PM
En vieläkään oo ihan satavarma tuunko tuskaan mutta jos tuun niin näitten takia kylläkin:
Moonsorrow, CoB, Finntroll ja Barathrum
No on nuissaki nyt ihan tarpeeksi syitä lähtee. Sitte välissä pitää harkita mitä menee kattomaan
Musta Pulu
07-01-2003, 12:57 PM
Nyt pääsi käymään sillain, että tuhlasin rahani 189 € maksaviin kengiin, enkä pääse Tuskaan, paska juttu.... :lol: :mad:
M. Harvilahti
07-01-2003, 02:18 PM
Mahtoi olla melkoset buutsit kun noin paljon maksoi...
QURPPA
07-01-2003, 05:26 PM
Nyt pääsi käymään sillain, että tuhlasin rahani 189 € maksaviin kengiin, enkä pääse Tuskaan, paska juttu.... :lol: :mad:
No voi, nyt harmittaa.
En mäkään sitte viitti tulla jos ei raakkukaan. :D
Lalli
07-02-2003, 05:31 PM
"Mahtoi olla melkoset buutsit kun noin paljon maksoi..."
Laatubuutsit, suoraan kuponkiuutisista(?), pitää vettä ja saa solmuun:D
Isäpeikko
07-03-2003, 12:16 PM
Jos suunta on tämä, niin en yhtään ihmettelisi, vaikka näkisimmenikin Riku Rinteen Tuskassa, laulaa siellä jotain vitun Gospellia.
Niin ja Isä Peikko, pistäppäs Imperiumin lankulle pystyyn topicci tyyliin: Black metal on paskaa! Niin et uskokkaan paljonko saat paskaa niskaasi. ;)
Hail The BLACK FUCKING METAL! :headbang:
njoo, en ehkä ihan heti oo menos... ja sitäpaitsi ei mulla oo mitään blackmeteliä vastaan! itekki tykkään Dimmusta & Immusta mua vaan välill' vituttaa toi sun wannabe-asenne...
väität et oot kuunnellu 2luokalt lähtien blackkiä (vaikka jossain vaihees olit kauhee hoppari)
Että siltäpohjalt!
StoRBa
07-04-2003, 12:30 PM
Originally posted by ganon
En vieläkään oo ihan satavarma tuunko tuskaan mutta jos tuun niin näitten takia kylläkin:
Moonsorrow, CoB, Finntroll ja Barathrum
No on nuissaki nyt ihan tarpeeksi syitä lähtee. Sitte välissä pitää harkita mitä menee kattomaan
Kannattapa ostaa liput ajoissa ettei ehi loppuu. :)
metsämies
07-09-2003, 06:23 PM
Vuorokauden päästä kaisaniemen päässä kajahtaa Moonsorrow! Ja jumalauta eturivissä ollaan niin kauan kun vain jaksetaan! Toivottavasti pojat soittaa vähintääkin täydellisesti täydellisen setin niin pitkään kuin laki sallii... ja ehkä vielä enemmänkin.
Baron
07-12-2003, 04:10 AM
Ja toisin kävi. Sähköt vedettiin pois juuri ennen Pakanajuhlaa, syynä "aikataulu". Yeah right... kusipäät!
Nyt on hirweä kanuuna ja kohta startataan Ilosaareen, jossa soitetaan tasan tunti. Siellä nähdään!
Originally posted by Baron
Ja toisin kävi. Sähköt vedettiin pois juuri ennen Pakanajuhlaa, syynä "aikataulu". Yeah right... kusipäät!
Nyt on hirweä kanuuna ja kohta startataan Ilosaareen, jossa soitetaan tasan tunti. Siellä nähdään!
Ikävästihän se Tuskan keikka loppui. Vaan älkäämme lannistuko, eivät ne kristityt vielä voittaneet ole. :devil
Keele
07-12-2003, 04:56 PM
Ikävästihän se Tuskan keikka loppui. Vaan älkäämme lannistuko, eivät ne kristityt vielä voittaneet ole. :devil
Haha, tuli täs mielee et Finntrollille ei kävis noin ;)
Mut paska juttu, ei voi mitää. Eiköhän me kuulla Moonsorrowin soittavan viel monta kertaa! Omal kohal vitutus lähti aika nopeesti kun Amorphis veti iki-muistoisen keikan!!!
Porvari
07-12-2003, 05:03 PM
Mitäs kappaleita Moonsorrow soitti tuskassa?
metsämies
07-14-2003, 02:39 AM
Jumalten Kaupunki
Sankarihauta
Kylän Päässä
Raunioilla
Unohduksen Lapsi
Hyvä setti, vaikka Pakanajuhla olisikin kruunannut sen.
Musta Pulu
07-14-2003, 12:00 PM
njoo, en ehkä ihan heti oo menos... ja sitäpaitsi ei mulla oo mitään blackmeteliä vastaan! itekki tykkään Dimmusta & Immusta mua vaan välill' vituttaa toi sun wannabe-asenne...
väität et oot kuunnellu 2luokalt lähtien blackkiä (vaikka jossain vaihees olit kauhee hoppari)
Että siltäpohjalt!
No älä sitten huutele täällä hirveeseen ääneen, että, black metal on täyttä paskaa jota soittaa täys hintit... :D
Enkä mää ihan nyt sentään 2luokalt asti oo mustaa kuunnellu, vaikka ala-asteella se alko CoF:in muodossa. En ole wannabe (vaikka kaikki ovat joskus olleet, myös minä), mutta en väitä että olisin mikään Hirveen "TRUE FUCKING EVIL"kään... jotain siltä väliltä, musta ei saa "truee" tekemälläkään.
Ja en mää sitä nyt niin häpeä, että tuli joskus pukeuduttua kuin hopparit... musiikki maku ja ulkonäkö eivät kulje käsikädessä
olikko Tuskassa? ite en päässyt.. :lol: :mad:
SHCEISSEEEE!!!!!!
Musta Pulu
07-14-2003, 12:02 PM
Originally posted by Lalli
"Mahtoi olla melkoset buutsit kun noin paljon maksoi..."
Laatubuutsit, suoraan kuponkiuutisista(?), pitää vettä ja saa solmuun:D
Repeäminen.. kuponkiuutisistapa hyvinkin... Vaikka ensin harkintsin että ostaisin ostos TV:stä...
No joo... siis oikeesti tuolta: www.leatherheaven.com
QURPPA
07-15-2003, 07:22 AM
Voi jumalauta, MoonsorroW on juuri vetänyt helvetin kovan keikan Tuskan mainStagella, topicin nimi on Tuskaaaaa!, ja mitä täällä jutellaan?
Retardit tulevaisuuden autonasentajat vaahtoaa 17v. truebläkkärin kengistä... :badass:
Haistakaapa jo hikinen lompsa.
Henu: helvetin hyvin ne cleanit meni vaikka olit kuulemma vähän hermoillutkin.
Pakanajuhlan tyly keskeytys aiheutti pienehkön lynkkausmielialan, nikulan olisi kannattanut stagedaivata heti asiasta ilmoitettuaan. :D
Musta Pulu
07-15-2003, 08:47 AM
Originally posted by QURPPA
Voi jumalauta, MoonsorroW on juuri vetänyt helvetin kovan keikan Tuskan mainStagella, topicin nimi on Tuskaaaaa!, ja mitä täällä jutellaan?
Retardit tulevaisuuden autonasentajat vaahtoaa 17v. truebläkkärin kengistä... :badass:
mä oon vielä 16. :devil
ÄLÄKÄ juma käytä sitä bläkkäri sanaa! :badass:
QURPPA
07-15-2003, 02:31 PM
ÄLÄKÄ juma käytä sitä bläkkäri sanaa!
Sori.
Tarkoitin poseri. :D
Musta Pulu
07-15-2003, 04:28 PM
Originally posted by QURPPA
Sori.
Tarkoitin poseri. :D
Haista vittu!:p
Musta Pulu
07-16-2003, 02:06 PM
Ettei vaan olisi ollut Felis leo, Exigo tai ade tihutöissä? :D
LordHarmaakarhu
07-17-2003, 01:03 PM
Helvetin hyvä keikka joo...pisti kanssa vituttamaan se pakanajuhlan keskeyttäminen...muuten helvetin hyvä keikka, ehdottomasti...
Trage
07-18-2003, 11:24 AM
Jäi sitten Moonsorrow lähes kokonaan näkemättä sen perkeleen jonotuksen takia. Kaksi viimeistä biisiä ehdin kuunnella.... Noh, aina ei voi voittaa.
vBulletin® v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.