PDA

View Full Version : Kuuma kysymys: Miksi Moonsorrow hylkäsi "taiteilija nimet"?

Musta Pulu
05-06-2003, 03:58 PM
Sorvalin serkuset käyttivät ainakin Metsä demon aikoihin nimiä Uggr Urponpoika ja Tyr Seponpoika, vaan minne ovat nuo kadonneet? :(

No on kyllä turhuus topiccien turhuus... :rolleyes:

Urponpoika
05-07-2003, 05:42 AM
Jätkä käytti ennen potkuhousuja ja tarralenkkareita, mihin ne ovat kadonneet? :p

Isäpeikko
05-07-2003, 06:36 AM
Originally posted by Urponpoika
Jätkä käytti ennen potkuhousuja ja tarralenkkareita, mihin ne ovat kadonneet? :p

Snif... Sitä se vanhuus teettää...:(

Musta Pulu
05-07-2003, 11:50 AM

Henkisen ja Fyysisen kasvun seurauksena noista luovuin, mutta se on hyvä että itse luottamuksenne on kasvanut demo ajoistanne niin paljon että kehtaatte esiintyä peräti oikeilla nimillä VAU!:)

Keepon
05-07-2003, 12:03 PM

Where have all those Sorvalis gone
Long time passing?
Long time ago?
Gone to Moonsorrowers every one
Oh, when will they ever learn?
Oh, when will they ever learn?

:D :D :D :D :D :D :D

Nordi
05-07-2003, 04:40 PM

Enpä onneksi revenny yhtään :D :D :D

M. Harvilahti
05-07-2003, 09:50 PM
Ehkä taiteilijanimet katosivat niinikään fyysisen ja henkisen kasvun seurauksena...

Musta Pulu
05-08-2003, 02:49 AM
Originally posted by M. Harvilahti
Ehkä taiteilijanimet katosivat niinikään fyysisen ja henkisen kasvun seurauksena...

Kiitos tästä suunnattomasta valaistuksesta!

M. Harvilahti
05-08-2003, 01:41 PM
Ollos niin hyvä!

Musta Pulu
05-08-2003, 03:18 PM
Originally posted by Isäpeikko
Snif... Sitä se vanhuus teettää...:(

NIinpä.........

Mutta Moonsorrow vain paranee vanhetessaan, kun vertaa noihin alkuaikoihin....

Mendhir
05-11-2003, 04:22 AM
Originally posted by Musta Pulu
NIinpä.........

Mutta Moonsorrow vain paranee vanhetessaan, kun vertaa noihin alkuaikoihin....

Itse pidän enemmän voimasta ja kunniasta levystä. Siinä on koko levy loistava, mutta Kivenkantajalla ei ole oikeastaan kun kolme, Kivenkantaja, Raunioilla ja Jumalten Kaupunki - Tuhatvuotinen perintö.
Imutin myös tuon metsä-demon ja tykkään tuosta "jo pimeys saa", mutta onko niiden biisien tarkotuskin loppua kesken? Nimittäin mulla fimbulvetr frost ja hvergelmir/elivagar loppuu kesken. fimbulvetr frost loppuu 2.03 ja hvergelmir/elivagar 1.44 eikä suostu purkamaan kun vaan bookin.zip:n

Mormegil
05-11-2003, 05:53 AM
Kyllä ne minulla ainakin kunnolla toimivat.

Metal_Heart
05-11-2003, 01:03 PM
Originally posted by Mendhir
Itse pidän enemmän voimasta ja kunniasta levystä. Siinä on koko levy loistava, mutta Kivenkantajalla ei ole oikeastaan kun kolme, Kivenkantaja, Raunioilla ja Jumalten Kaupunki - Tuhatvuotinen perintö.
Imutin myös tuon metsä-demon ja tykkään tuosta "jo pimeys saa", mutta onko niiden biisien tarkotuskin loppua kesken? Nimittäin mulla fimbulvetr frost ja hvergelmir/elivagar loppuu kesken. fimbulvetr frost loppuu 2.03 ja hvergelmir/elivagar 1.44 eikä suostu purkamaan kun vaan bookin.zip:n

Kyl ne mullakii toimii.....
Unohduksen Lapsi on kivenkantaja levyn paras biisi....ylivoimaisesti.

Musta Pulu
05-12-2003, 03:37 AM

Mulla onkin toi kasettina! :drunk:

Urponpoika
05-12-2003, 05:59 AM
Nimittäin mulla fimbulvetr frost ja hvergelmir/elivagar loppuu kesken. fimbulvetr frost loppuu 2.03 ja hvergelmir/elivagar 1.44 eikä suostu purkamaan kun vaan bookin.zip:n

Fimbulvetr on joku 8 minuuttia ja Hverhelmir ainakin 12 minuuttia outron kanssa, joten lataahan uudestaan piisit. :(